Excel prin exemple
Crearea documentului excel
Pentru a creea un document Excel, trebuie in primul rand sa deschidem programul (vezi capitolul1).
Dupa ce am intrat in program, salvam fisierul Excel undeva in calculator, cu ajutorul SAVE AS.


As vrea sa va explic la ce foloseste butonul de sus din stanga FILE.

Dupa cum vedem mai sus, cand dati clic cu  mousul pe el, se deschide un pull down cu mai multe posibilitati:
1.    NEW = deschide un nou fisier Excel
2.    OPEN = deschide un fisier Excel ce e salvat deja in calculator
3.    PAGE SETUP = modifica setarile paginii (A3, A4, marginile..)
4.    PRINT PREVIEW = asa va arata pagina printata
5.    PRINT = printeaza



Intr-o foaie de lucru se pot introduce trei tipuri de date: numere, formule si text.

Numerele reprezinta valori pe care le folosim la diverse calcule, inclusiv datele calendaristice. Acestea se folosesc pentru in calcule pentru a determina nivelul dobanzii pentru un credit, dupa o anumita perioada.

Formulele sunt calcule, de exemplu: suma, produs, medie etc.

Textul este o inregistrare care nu este numar sau formula.




Cauta