Fitness

Exercitii pentru talie

    O talie fina, o talie de viespe, o talie pe care sa o cuprinzi cu ambele maini…..si multe altele s-au spus despre talie!
Adevarul este ca o femeie, chiar grasa, daca isi mentine o talie subtire, are inca o silueta placuta.
Pentru o modelare mai eficienta a taliei, in timpul exercitiilor talia se infasoara cu o centura elastica, lata de 15 cm, fara a strange.Fasia va face un usor automasaj si va provoca o usoara transpiratie a pielii.




    Exercitiul 1

    In picioare, cu picioarele departate, spatele si capul drept. Intindeti in sus bratul drept deasupra capului,  inclinati corpul spre stanga, bratul stanga intins.
Durata: de 5 ori pe fiecare parte.









    Exercitiul 2
    Aceeasi pozitie, ambele brate deasupra capului. Inclinati corpul spre stanga de 5 ori si spre dreapta de 5 ori.









    Exercitiul 3

    Aceeasi pozitie, mainile pe solduri, inclinati corpul si faceti o rasucire circulara de 360 grade.












    Exercitiul 4
    Aceeasi pozitie a corpului, brateke vertical in sus. Faceti o torsiune a corpului spre dreapta. De cinci ori pe fiecare parte.












    Exercitiul 5
    Culcata pe burta, bratele indoite, palmele sprijinite de sol. Cambrand talia, ridicati corpul si picioarele, apropiind cat se poate capul de picioare.
 Durata: de 8 ori.




    Exercitiul 6
    In genunchi, bratele ridicate. Inclinati capul spre spate si coborati progresiv pana cand bratele ating solul. Un exercitiu mai dificil, dar perfect pentru cambrarea taliei. Nu va lasati invinse, insistati, caci se poate!




    Exercitiul 7
    In genunchi. Inclinati capul pe spate si coborati progresiv, incercand sa faceti un unghi de 45 grade, dupa care reveniti la loc.
Durata: de 5 ori.
Cauta