Fitness

Exercitii pentru coapse

Este o regiune foarte delicata, muschii isi pierd rapid tonicitatea, iar celulita se instaleaza foarte repede. Am putea s-o numin “casa celulitei”.



Exercitiul 1
    Culcata pe spate, sprijinita pe antebrat, ridicati piciorul la verticala si il coborati la loc.
Durata: de 10 ori pe fiecare parte.






Exercitiul 2

    In picioare, balansati piciorul drept de la stanga spre dreapta, pana atingeti mana care este intinsa lateral. Exercitiu eficace pentru muschii coapselor, soldurilor si posterior.
Durata: de 5 ori cu fiecare picior.






Exercitiul 3

    In picioare, corpul drept, contractati muschii fesieri si abdominali. Inclinati corpul, picioarele drepte, pana atingeti cu mainile podeaua. In aceasta pozitie indoiti genunchii si reveniti iarasi cu piciarele drepte; mainile si picioarele nu se deplaseaza. Reveniti la pozitia drept in picioare.
Durata: de 5 ori.







Exercitiul 4

    Asezati-va pe un scaun. Apucati sezutul scaunului cu ambele  maini, ridicati corpul in sus pana cand bratele sunt drepte. In cursul ridicarii, contractati si relaxati muschii fesieri de trei ori. Reveniti la pozitia de plecare. Eficace pentru coapse si posterior.
Durata: de 10 ori.






Exercitiul 5

    Picioarele putin departate, flexiune din genunchi, bratele intinse intre genunchii departati. Sariti ca broasca.
Durata: 5 sarituri.


Cauta