Fitness

Exercitii pentru fese

    Pastrarea tonicitatii acestor muschi este de mare importanta pentru silueta. Si tocmai acesti muschi sunt predispusi sa si-o piarda. Aceasta regiune este predispusa la depuneri de grasime si la formarea celulitei, care da un aspect atat de neplacut tesuturilor.






Exercitiul 1
    Pozitia de plecare: ca pentru lumanare.
Ridicati soldurile si picioarele deasupra pieptului, indoiti genunchii pana la nas.
In aceasta pozitie, pedalati.
Durata: 2minute.














Exercitiul 2

    Pozitia de plecare: ca la lumanare. Pozitionati picioarele ca in poza, apoi coborati –le pana la nivelul maxim pe care vi-l permiteti.
Durata: 2 minute.








Exercitiul 3

    Asezati-va jos, genunchii putin indoiti si intorsi spre exterior. Talpile picioarelor lipite. Apucati gleznele cu mainile, aplecati corpul in fata.
Durata: de 10 ori.


Exercitiul 4
    Culcati-va pe sol cu o perna mica sub cap. Ridicati picioarele si asezati calcaile pe un scaun.
Ridicati tot corpul, contractand muschii si transformandu-va intr-o scandura rigida sprijinita pe calcaie si ceafa. Numarati pana la 5.
Destindeti-va incet si reveniti la pozitia initiala de 8 ori.


Exercitiul 5 (cosuletul)

    Pozitia de plecare: culcat pe burta.
Indoiti genunchii. Apucati cu mainile labele piciorului, trageti in sus picioarele contractand muschiii fesieri si ridicand capul. Stati in aceasta pozitie numarand pana la 5 si balansandu-va usor.
Durata: de 4 ori.




Cauta