Fitness
Exercitii pentru picioare




Exercitiul 1

    In aceeasi pozitie, ridicati-va pe varful piciorului stang, ridicati in sus piciorul drept, atat cat este posibil.
Durata: de 10 ori.









Exercitiul 2

    In picioare, cu bratele vertical. Faceti un pas mare inainate cu picioarul drept, flexiune din piciorul drept. Piciorul stang intins la spate pe varf. Lucrati cu intensitate.
Durata: de 10 ori.













Exercitiul 3

    In picioare, piciarele departate, mainile pe solduri. Flexiuni din genunchiul drept, treceti greutatea corpului pe dreapta, piciorul stang ramane intins. Ridicati-va, flexiune cu genunchiul stang, treceti greutatea corpului pe stanga. Treceti greutatea de pe un picior pe altul, la inceput de 4 ori.







Exercitiul 4 (lumanarea)

    Pozitia de plecare: culcat, bratele intinse in pozitia intermediara dintre lateral siparalel cu corpul, genunchii la piept, picioarele ridicate in sus.
Ridicati degetele picioarelor in sus. Intindeti picioarele la verticala. Punct de sprijin vor fi capul, umerii si bratele. Eventual indoiti bratele si sustineti spatele.
Stati in aceasta pozitie numarand pana la 10.
Reveniti si incepeti de 6 ori.
Cauta