Fitness
Program pentru prevenirea sau combaterea celulitei

    Peste 80% din femei se confrunta cu o problema destul de greu de tratat: celulita!
Acum este momentul sa spui “adio” aspectului de coaja de portocala al pielii si sa incepi un program intensiv, creat special pentru a reda trupului fermitatea. Exercitiile se fac zilnic.
    Trebuie sa completezi exercitiile cu jogging de 3 ori pe saptamana si inot.


Exercitiul 1
    Sprijina-te pe genunchi. Ridica lateral fiecare picior indoit de la genunchi.
    De 15 ori cu fiecare picior.



Exercitiul 2

    Sprijina-te pe coapsa stanga, cu piciorul drept pliat din genunchi si ridicat de pe podea. Bratele bine intinse trebuie rasucite in partea stanga. De 15 ori cu fiecare picior.




Exercitiul 3

    Sprijina-te pe coate, antebrate si un genunchi, mentinand celalat picior ridicat. Revino. Repeta de 15 ori.




Exercitiul 4

    Ridica posteriorul incordand si muschii fesieri, si abdomenul. Pliaza apoi din genunchi piciorul stang. Repeta de 15 ori.




Exercitiul 5

    Mainile intinse in fata. Ridica piciorul drept , apoi pe cel stang. Repeta de 10 ori cu fiecare picior.








Exercitiul 6

    Picioarele intinse, intindeti si mainile, pana reusiti sa atingeti varful picioarelor. Repetati de 10 ori.





Exercitiul 7

    Mainile in fata. Ridicati picioarele si aduceti-le la nivel cu mainiel. Repetati de 10 ori.





Exercitiul 8

    Podul
Cauta