Regimul de slabit Atkins
Cine este Atkins?
Medicul cardiolog Atkins si-a publicat prima carte “Dieta Revolutionara a Dr.Atkins” in anul 1972.
De ce este metoda lui de slabit celebra? Simplu! Pentru ca vedetele au tinut aceasta cura si ca sa vezi, a dat rezultate pozitive!

Printre vedetele care au urmat metoda Atkins s-au numarat: Elizabeth Taylor, Julia Roberts, Demi Moore, Jennifer Aniston, Brad Pitt, Robbie Williams, Bruce Willis.
Si uite asa…domnu Atkins devine celebru….
Gata cu palavrageala…sa trecem la afaceri !
Vrei sa slabesti? Iti trebuie ambitie !
Ai ambitie? Atunci sa incepem !

Cum functioneaza ?
* nu necesita calcularea numarului de calorii, nici cantarirea alimentelor;
* se bazeaza pe consumul de alimente grase, fara nici un fel de restrictie;
* se reduce consumul de carbohidrati.



Produsele care contin o cantitate mare de carbohidrati (alimente interzise) sunt:
- produsele de patiserie
- painea
- pastele fainoase
- fructele si legumele cu continut ridicat de zahar
- bauturile carbogazoase
- dulciurile

Regimul este unul “pe viata”. Dr.Atkins recunoaste ca la intreruperea programului, greutatea pierduta este castigata;
* slabesti repede;
* dispare senzatia de foame.

Programul Atkins este structurat in patru faze:
1. Faza de inductie
- durata: 14 zile;
- mancati cat doriti;
- nu aveti voie alimentele interzise;

Puteti consuma:
- orice carne;
- orice peste;
- orice fructe de mare;
- oua gatite sub orice forma;
- branzeturi.

2. Faza de continuare a slabirii (pana la atingerea greutatii ideale)
- se creste cantitatea de carbohidrati cu 5 grame pe saptamana;
- se pune accent pe fructe si legume crude (cu continut scazut de zahar).

3. Faza de preintretinere (cand s-a atins greutatea ideala)
Cand nu au mai ramas decat 2-3 kilograme de piedut, se poate trece la o faza intermediara din dieta Atkins, numita „preintretinerea”. Ratia de carbohidrati va creste incet-incet, pana cand se observa ca a ajuns la un nivel critic. Acest lucru se intampla deoarece ultimele kilograme trebuie sa fie date jos intr-un timp indelungat, oferind posibilitatea corpului de a se obisnui cu ceea ce va trebui sa devina un regim permanent, pe care sa-l urmati tot restul vietii.

4. Faza de intretinere
- continuati alimentatia ;
- evitati dulciurile;
- la orice crestere in greutate reactionati printr-un regim strict si urgent.

Alimente ce pot fi consumate:
- salata verde, legume, soia, castravezti, ardei gras, telina, ciuoerci, fasole verde, conopida, vinete, masline, broccoli, ceapa, castane.
- Apa plata si carbogazoasa
- Bauturi fara zahar
- Cafea decofeinizata si ceai
- Orice grasime, cu exceptia margarinei si untului.

Aceasta dieta favorizeaza pe termen lung aparitia bolilor cardiovasculare.
Inainte de a incepe orice regim alimentar este ncesar sa va consultati medicul!
Cauta